ARHITECT

 

Cerinte:

 

  • studii superioare de specialitate finalizate (diploma arhitect sau arhitect de interior)
  • experienta in proiectare minim 3 ani. Experienta in proiecte de amenajari interioare constituie un avantaj
  • cunostinte solide de proiectare, autonomie si capacitatea de eleborare a documentatiilor specifice pentru diferite faze de proiect(CU/SF/DTAC/PT/DE)
  • cunostinte bune de operare : Autocad/Adobe/Microsoft office
  • responsabilitate, seriozitate, creativitate
  • spirit de lucru proactiv, dinamic si eficient

 

Atributii:

 

  • coordonare/lucru in cadrul unei echipe de arhitecti si proiectanti de specialitate in vederea intocmirii documentatiilor specifice: parti scrise si desenate pentru toate fazele de proiect, in functie de specificul acestuia
  • urmarire de santier, supravegherea desfasurarii lucrarilor de executie
  • intelegerea si verificarea documentatiilor tehnico-economice aferente proiectelor elaborate

PROJECT MANAGER

 

Ce cautam:

 

O persoana cu minim doi ani experienta in project managementul de amenajari interioare cu focus pe design, in care sa fi dobandit si perfectionat urmatoarele:

  • Cunostinte specifice de management al proiectelor: planificare, bugetare, urmarire executie.
  • Cunostinte despre desfasurarea proiectelor de amenajare interioara
  • Abilitati de comunicare si de negociere, planificare, organizare, control si capacitate de analiza si sinteza, si nu in ultimul rand, spirit de echipa
  • Usurinta, claritate si coerenta in exprimare= o buna comunicare
  • Corectitudine, Seriozitate, Asumarea responsabilitatilor
  • Cunostinte PC: Pachetul Office, in special Excel avansat, Word, Outlook, soft-uri dedicate managementului proiectelor;
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
  • Preocupare pentru dezvoltare profesionala

 

Care sunt responsabilitatile:

 

  • elaborarea planului proiectului in ansamblu- din faza de proiectare pana in faza de inchidere
  • Coordonarea tuturor steakholderilor proiectului
  • Intocmirea bugetului si a timeline-ului de executie si al cash-flow-ului necesar proiectului
  • Realizarea licitatiilor pentru furnizorii necesari proiectului, negocierea si stabilirea relatiilor contractuale cu acestia
  • Verificarea planurilor de executie si propunerea de solutii constructive/de optimizare daca este cazul.
  • Organizarea lucrarilor pe santier si coordonarea echipelor de lucrari, in functie de prioritati
  • Urmarirea executiei lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii si a respectarii termenelor de executie.
  • Intocmirea si/sau verificarea situatiilor de lucrari, a rapoartelor de lucru, a proceselor verbale sau orice alta documentatie cu caracter tehnic.
  • Efectuarea receptiei lucrarilor pe etape de executie si asigurarea de conformitate a acestora.

Cum aplici:

daca te regasesti in descrierile de mai sus, asteptam CV-ul si portofoliul tau la adresa de email [email protected] si te vom contacta pentru a stabili o prima intalnire!

[email protected]  |  [email protected]  |  +40 722  201 073  |  Termeni si conditii

Copyright prographic © 2023